Serooskerke - Den Bommel 24 september 2016 Terug

In de uitwedstrijd tegen Serooskerke heeft Den Bommel zich niet echt van zijn beste kant laten zien. Niet om iets aan de prestatie van Serooskerke af te dingen maar Den Bommel had deze wedstrijd, zeker in de 2e helft, een complete off-day.
Den Bommel begon wel goed aan de wedstrijd en kwam in de 5e min aan de leiding, een steekpas van Wesley Bakker werd door broer Johnno goed ingeschat en alleen voor de doelman schoot hij beheerst de 0-1 binnen. Lang had men geen plezier van de voorsprong, de daarop volgende aanval werd door de voorwaartsen van de thuisclub goed uitgespeeld, 1-1. Den Bommel bleef de aanval zoeken en kreeg in de 13e min een goede mogelijkheid om weer op voorsprong te komen. Een voorzet van Wesley Bakker werd door Johnno Bakker goed doorgekopt naar de vrij staande Jesper Vd Hoek, zijn schot ging echter langs de verkeerde kant van de paal. Daarna volgde een periode waar Den Bommel veel balverlies leed en de thuisclub steeds beter in de wedstrijd kwam. In de 21e min werd een schot licht door Leon Breeman aangeraakt waardoor doelman Bins op het verkeerde been stond, 2-1. Daarna hadden beide elftallen nog wat mogelijkheden om te scoren maar voor de rust veranderde er niets meer aan de stand.
Na de rust probeerde Den Bommel de draad weer op te pakken maar er lukte bijna niets meer. Serooskerke zag zijn kans schoon en gooide er een schepje bovenop. Toen in de 56e min een als voorzet bedoelde bal over doelman Bins in de verre hoek tegen de touwen eindigde, 3-1, zakte de moed nog verder in de schoenen bij Den Bommel en kreeg de thuisclub vrij spel en kon het de wedstrijd in zijn geheel naar zich toe trekken. In de 75e min werd de verdediging simpel uitgespeeld, 4-1. De einstand, 5-1, kwam in de 85e min op het scorebord.

Opstelling: Ti Jey Bins, Jordy Buijs, Bryan Bouwens, Leon Breeman, Joey Bahnert, Jesper vd Hoek (75 Jarno Osseweijer), Frank Post (70 Ruben dos Santos Fortes Breeman), Mees Vroege, Patrick Verolme, Wesley Bakker, Johnno Bakker.

Voor foto's van deze wedstrijd klik hier