MZC'11 - Den Bommel 21 oktober 2017 Terug

In de uitwedstrijd tegen MZC'11 is het Den Bommel wederom niet gelukt de eerste overwinning van deze competitie binnen te halen. De eerste 60 min was het een gelijkopgaande strijd en hadden beide doelmannen het vrij rustig. Daarna zakte Den Bommel wat terug en hiervan profiteerde de thuisclub dankbaar. In de 72e min werd het 1-0 via een schot van net buiten het 16mtr gebied. Even later leek Den Bommel op gelijk hoogte te komen door een volley van Mees Vroege net onder de lat maar met een prima reactie wist de doelman van MZC'11 erger te voorkomen. In de 78e min, bij een voorzet vanaf de zijkant, was een speler van de thuisclub net iets eerder bij de bal dan doelman Jordy Hanenberg, in de rust ingevallen voor de geblesseerd geraakte Sonny Kievit, en kon zo simpel de 2-0 binnen koppen. Den Bommel kon geen vuist meer maken en moest zodoende zonder punten huiswaarts keren.

Opstelling: Sonny Kievit (45 Jordy Hanenberg), Jordy Buijs, Joris Buijs, Leon Breeman, Ruud Maliepaard, Jesper vd Hoek, Frank Post, Bryan Bouwens, Mees Vroege, Wesley Bakker (80 Patrick Verolme), Ruben Rui dos Santos

Voor foto's van de wedstrijd klik hier.