Klundert - Den Bommel 04 november 2017 Terug

Alle goede bedoelingen ten spijt, de wedstrijd tegen Klundert is voor Den Bommel uitgelopen op een grote deceptie.
In de 1e helft werd men op alle fronten afgetroefd en lukte er niets. De ruststand was dan ook 4-0 in het voordeel van de thuisclub.
In de rust werd afgesproken om in de 2e helft uit een ander vaatje te tappen. Met meer inzet lukte het om in de wedstrijd te komen en zo nu en dan het doel van Klundert te bereiken. Toen de scheidsrechter vlak na elkaar 2x om onbenulligheden een strafschop tegen gaf en de stand op 6-0 kwam was het verzet helemaal gebroken. In de laatste 5 min kwam ook nog de 7-0 en 8-0 op het scorebord.

Opstelling: Sonny Kievit, Jordy Buijs, Patrick Verolme(80 Luuk van Zanten), Leon Breeman, Joey Bahnert, Frank Post (65 Hans Kornet), Joris Buijs, Jesper vd Hoek, Mees Vroege, Ruben Rui dos Santos, Bryan Bouwens