Den Bommel -SSV'65 02 december 2017 Terug

Tot de 81 min kon Den Bommel goed weerstand bieden aan SSV’65, had mogelijkheden om op gelijke hoogte te komen maar in plaats daarvan waren het de bezoekers uit Goes die in de laatste 10 min de (geflatteerde) eindstand van 1-5 op het scorebord zette.

Den Bommel begon goed aan de wedstrijd maar had de pech dat 2 vrije trappen, in de 7e en 8e min net over de kruising en net naast de verkeerde kant van de paal gingen. SSV’65 liet zich niet van de wijs brengen en liet met goed en gevarieerd voetbal zien dat men voor de 3 punten naar Den Bommel waren gekomen. In de 34e min kon een schot in 1e instantie nog door doelman Kievit worden gekeerd maar de 2e inzet verdween tegen het net, 0-1. Even later kon Den Bommel juichen, een fout tussen een verdediger en de doelman werd simpel door Ruben Rui dos Santos afgestraft, 1-1.
De 2e helft was het SSV’65 dat direct op zoek ging naar een voorsprong, in de 57e min werd uit een knap uitgevoerde aanval de 1-2 binnen geschoten. Vlak daarna kreeg Den Bommel een 100% kans om de gelijkmaker binnen te schieten maar Jesper vd Hoek mikte de bal langs de verkeerde kant van de paal. In de 68e min belandde een vrije trap van SSV’65 op de lat en even later kwam een als voorzet bedoelde bal door Den Bommel op de paal. Den Bommel ging wat meer risico nemen en drukte SSV’65 wat terug op de eigen helft. In de 81e min werd een bal in de verdediging niet goed verwerkt en kon SSV’65 de 1-3 scoren. Den Bommel ging va banque spelen maar daardoor konden de bezoekers simpel de 1-4 (85e min) en de 1-5 (89e min) scoren.

Opstelling: Sonny Kievit, Jordy Buijs, Patrick Verolme, Leon Breeman(76 Wesley Bakker), Joey Bahnert, Jesper vd Hoek(60 Hans Kornet), Frank Post, Mees Vroege, Joris Buijs, Ruben Rui dos Santos, Bryan Bouwens

Voor foto's van de wedstrijd klik hier.