Den Bommel-Arnemuiden 27 januari 2018 Terug

De eerste wedstrijd na de winterstop heeft Den Bommel een gevoelige nederlaag geleden tegen Arnemuiden. In de 1e helft was het een gelijk op gaande strijd maar in de 2ehelft heeft vv Den Bommel de wedstrijd tussen de 66e min en de 71e min uit handen gegeven.

De eerste 20 min gebeurde er niets noemenswaardig, Arnemuiden liet zich wat terug zakken op eigen helft en liet Den Bommel het spel maken. Met snelle uitvallen probeerde men gevaarlijk te worden, in de 22e min had dit resultaat. Na een snelle combinatie werd Ronaldo Meijer rond de 16mtr aangespeeld, die bedacht zich geen moment en uit de draai schoot hij in de beneden de 0-1 binnen. Den Bommel probeerde het wel maar kwam steeds net iets tekort.
In de 58e min ging Johnno Bakker goed door maar zag zijn schot via de lat over gaan.
Even later viel de 0-2 na wederom een snelle uitval. In de 63e min maakte Den Bommel de aansluit treffer, op aangeven van Joris Buijs kon Johnno Bakker de bal binnen schieten. In de drang om de gelijkmaker te forceren verwaarloosde de thuisclub de verdediging en daarvan profiteerde Arnemuiden dankbaar. Tussen de 66e en 71e min scoorde men 3x en werd de stand op 1-5 gebracht.
Den Bommel kon daar niets meer tegen in brengen en moest de 3 punten aan Arnemuiden laten.

Opstelling: Sonny Kievit, Joey Bahnerth, Patrick Verolme, Leon Breeman (80 Jordy Buijs), Ruud Maliepaard, Frank Post, Joris Buijs, Jesper vd Hoek (55 Johnno Bakker), Mees Vroege, Ruben Rui dos Santos, Bryan Bouwens (75 Hans Kornet)

Voor foto's van de wedstrijd klik hier