Terneuzense Boys - Den Bommel 31 maart 2018 Terug

In de belangrijke uit wedstrijd tegen Terneuzense Boys, waar bij winst Den Bommel wat meer lucht zou krijgen in de strijd tegen degradatie, was het de thuisploeg die aan het langste eind trok. Na een 1-0 achterstand, in de 13e min, wist Den Bommel nog op gelijke hoogte te komen in de 33e min door een doelpunt van Johnno Bakker. Op de 2-1 in het begin van de tweede helft moest men echter het antwoord schuldig blijven. Gezien de beleving en inzet waarmee Terneuzense Boys deze middag speelde was het een terechte uitslag.

Sonny Kievit, Jordi Buijs (77 Ruud Maliepaard), Patrick Verolme, Leon Breeman (59 Maurice Bruggeman), Joey Bahnerth, Joris Buijs, Jesper vd Hoek, Frank Post, Mees Vroege, Johnno Bakker (71 Wesley Bakker), Ruben Rui dos Santos

Voor foto's van de wedstrijd klik hier