Den Bommel - Zwaluwe 12 mei 2018 Terug

Ook de 2e thuiswedstrijd binnen 3 dagen heeft Den Bommel in winst weten om te zetten. Deze keer was het vv Zwaluwe dat het onderspit moest delven.
Al in de 3e min had Johnno Bakker, na een steekpass van Wesley Bakker, de score kunnen openen maar zijn inzet kwam niet verder dan het uitgestoken been van de doelman. 3 min later kwam de voorsprong alsnog, Ruben Rui dos Santos soleerde langs enkele verdedigers en gaf Johnno Bakker een niet te missen kans, 1-0. Zwaluwe was hier niet echt van onder de indruk en probeerde de gelijkmaker te forceren. De verdediging hield echter goed stand. In de 2e helft was het wederom een gelijk opgaande strijd maar in tegenstelling tot de bezoekers wist Den Bommel nog 2x het net te vinden. Eerst in de 55e min schoot Mees Vroege een penalty, na onderuit halen van Jesper vd Hoek, binnen en in de 72e was het Jesper vd Hoek, op aangeven van Joris Buijs, die de 3-0 scoorde. Nieuwdorp maakte in de laatste minuut nog de 3-1 maar dat was meer voor de statistieken.

Opstelling: Jordy Hanenberg, Jordi Buijs, Patrick Verolme, Leon Breeman, Ruud Maliepaard, Joris Buijs, Joey Bahnerth (85 Luuk van Zanten), Mees Vroege, Johnno Bakker, Wesley Bakker (78 Hans Kornet), Ruben Rui dos Santos (55 Jesper vd Hoek)

Voor foto’s van de wedstrijd klik hier.