Oostkapelle - Den Bommel 05 mei 2018 Terug

Den Bommel heeft de uitwedstrijd tegen Oostkapelle volledig terecht verloren. Na een 2-0 ruststand werd het nog wel 2-1 door een kopbal van Ruben Rui dos Santos maar daarna werd het snel weer 3-1 en kon de thuisploeg simpel uitlopen naar een 5-1 winst.
Den Bommel begon sterk aan de wedstrijd maar uit de eerste aanval wist Oostkapelle de 1-0 binnen te schieten. De thuisploeg ging daarna wat verzorgder spelen en Den Bommel kreeg het steeds lastiger. In de 27e min werd een vrije trap bij de 2e paal simpel binnen gekopt, 2-0.
In de 2e helft probeerde Den Bommel nog in de wedstrijd terug te komen en dat leek in de 53e aardig te lukken toen een corner van Joris Buijs goed door Ruben Rui dos Santos werd binnengekopt. Echter had Oostkapelle geen zin verder mee te werken en vijf min later was het weer 3-1. Den Bommel kon daarna alleen nog maar proberen de schade te beperken maar slaagde daar niet in. In de 77e min werd het 4-1. Even later kreeg Johnno Bakker nog de mogelijkheid om wat aan de score te veranderen maar zijn schot kwam niet verder dan onderkant lat. Vlak voor het einde wist Oostkapelle nog een keer het net te vinden en werd de einduitslag op 5-1 bepaald.

Opstelling: Jordy Hanenberg, Joey Bahnerth (78 Thomas Engels), Patrick Verolme, Leon Breeman, Joris Buijs, Jesper vd Hoek (35 Patrick Vrauwdeunt), Hans Kornet, Johnno Bakker, Wesley Bakker (65 Luuk van Zanten), Ruben Rui dos Santos

Voor foto's van de wedstrijd klik hier.