Den Bommel - OSV Oud Beijerland 06 oktober 2018 Terug

In een leuk en aantrekkelijke wedstrijd, thuis tegen OSV Oud Beijerland, heeft Den Bommel de eerste drie punter van dit seizoen binnen gehaald.
De gasten begonnen goed aan de wedstrijd en Den Bommel kreeg het gelijk lastig in de verdediging. In de 4e min was er balverlies op het middenveld bij de thuisclub en Oud Beijerland maakte hier dankbaar gebruik en de snelle rechterspits werd in stelling gebracht. Ten kostte van een corner wist doelman Kievit het gevaar te keren. Oud Beijerland bleef op zoek naar de voorsprong maar kon vooralsnog geen gaatje vinden in de hechte verdediging van de thuisclub. Na een kwartiertje kwam Den Bommel steeds beter in de wedstrijd en in de 17e min resulteerde dit bijna in een doelpunt. Ruben Rui dos Santos werd over rechts weggestuurd maar zijn diagonaal schot kwam niet verder dan binnenkant paal. Den Bommel liet de bal goed rondgaan en in de 38e min kreeg men loon naar werken. Een voorzet van de rechter zijlijn door Jordy Buijs, net over de verdediging, werd door Ruben Rui dos Santos goed binnengekopt, 1-0.
In de tweede helft golfde het spel op en neer maar Den Bommel had het betere van het spel.
Oud Beijerland bleef loeren op een tegentreffer maar de verdediging van Den Bommel had geen zin hieraan mee te werken. In de 62e min was het Johnno Bakker die knap de 2-0 binnen schoot. De kansen op een grotere uitslag waren aanwezig maar omdat beide ploegen het net niet meer wisten te vinden bleef het bij de 2-0.

Opstelling: Sonny Kievit, Jordy Buijs, Patrick Verolme, Stefan Klink, Joris Buijs, Frank Post, Mees Vroege, Jesper vd Hoek (65 Fabianson Wiel), Ruben Rui dos Santos, Wesley Bakker, Johnno Bakker (75 Maurice Bruggeman)