Jaar
Algemene ledenvergadering 15 december 2016 om 20:30 Terug naar Agenda

Algemene ledenvergadering van v.v. Den Bommel, te houden op donderdag 15 december in de kantine.

AANVANG: 20.30 UUR

Agenda:

1. Opening door de voorzitter a.i.

2. Vaststellen notulen van de algemene ledenvergadering 2014 – 2015

3. Behandeling financieel jaarverslag 2015 – 2016 en begroting 2016 – 2017 door de penningmeester. (De stukken liggen 7 dagen voor de vergadering, op verzoek aan het bestuur, ter inzage in de bestuurskamer.) Vragen kunnen worden gesteld bij punt 8.

4. Verslag en verkiezing kascontrolecommissie, Henri Zwerus is aftredend,
Eric Wolfert, Jesper vd Hoek, Jos Maliepaard en Marco Driesse blijven aan.

5. Bestuursverkiezing
Periodiek aftredend zijn: Martijn Engels (niet herkiesbaar) en Martin Kievit (niet herkiesbaar).
Mogelijke kandidaten kunnen op voordracht van tenminste 3 leden schriftelijk
worden ingediend bij het dagelijks bestuur tot aanvang van de vergadering. Bij het
ontbreken van tegenkandidaten zijn de voorgedragen kandidaten automatisch gekozen.

6. Pauze

7. Terugblik en toekomst junioren, pupillen en kabouters door de jeugdcommissie (SJO)

8. Financiële ontwikkelingen, vragen over het financieel jaarverslag en de begroting

9. Nieuwe ontwikkelingen