Programma v.v. Den Bommel

De betekenis van de icoontjes bovenaan in het onderstaande programma overzicht zijn als volgt:

Het eerste icoontje (het huisje) klik deze aan voor de thuiswedstrijden. Het tweede icoontje (het huisje met de pijl) klik deze aan voor de uitwedstrijden. Het derde icoontje (0-0) klik deze aan voor de uitslagen. Het vierde icoontje, klik deze aan voor algemeen nieuws.
Voor aanwezig-/vertrektijden van jeugdteams, klik op regel met desbetreffend elftal. Vervolgens opent er een nieuw scherm met meerdere gegevens over de wedstrijd. Als u wat naar beneden scrolt ziet u achter "Tijd aanwezig" de tijd die u zoekt. Voor meer details klik in het overzicht op het zwarte cirkeltje, in voetbal.nl moet je evt. nog een account aanmaken.

PROGRAMMA JEUGD ZIE WEBSITE VAN SJO D.B.F.