Verslag OFB E1 - Den Bommel E1 03 maart 2015 Terug

Za. 28-2-2015; OFB E1- VVDB E1.

Er stond een echte derby op het programma, Den Bommel tegen "De Plaet".

We reisden met 13 spelers af. We speelden 8 tegen 8, dus we hadden 5 wissels.

Bohdi was vandaag de aanvoerder en hij droeg de band met trots ! Om 09.00 uur werd er afgetrapt.

Den Bommel begon heel goed aan wedstrijd. Het was Collin die als eerste op het doel van OFB schoot,

maar via een plaets been ging de bal naast. Uit de corner die volgde kopte Daniek naast.

Na een actie van Hidde kreeg Bohdi de bal en hij schoot hard maar helaas recht op de keeper.

Na een minuutje of vijf de eerste kans van OFB, maar Lukas redde op het schot. Even later blokte Indy een schot.

Na een pass van achteruit van Roy, kreeg Tim een schietkans, maar de bal ging net naast. OFB werd beter en na een schot belande de bal boven Lukas op de lat.

Een minuutje later was het wel raak voor OFB, een harde en prachtige knal in de verre hoek maakte Lukas kansloos.

Er volgde een 5-dubbele wissel, Tony, Roan, Roos, Fleur en Jari vervingen Roy, Bohdi, Collin, Tim en Hidde.

Na een mooie actie van Tony kreeg Jari een goede kans, maar zijn schot werd knap gepakt door de keeper.  Daniek vuurde nog een squt raket af, maar de bal ging net over.

Tony kreeg even later de bal nadat Daniek een solo had gemaakt. Via een OFB been ging Tony's schot net naast. Het zat DB dus niet mee qua doelpunten.

Roan trapte net voor rust nog in een molshoop waardoor hij achterover kukelde. Roos introduceerde een zeer aparte inworp.

Ze gooide de bal naar zichzelf in ! De scheids liet het begaan. Navraag heeft inmiddels aan het licht gebracht dat dit niet mag Roosje !! ;>).

We gingen de rust in met een 1-0 achterstand, terwijl we toch de betere ploeg waren en de meeste kansen kregen.

Zo goed als de eerste helft was, zo slecht ging het in de 2e helft. We kregen via Collin nog wel de eerste kans, maar de bal ging weer net naast de verkeerde kant vd. paal.

OFB trok ten aanval en DB stond te slapen achterin waarna ineens de 2-0 erin lag.  DB raapte nog 1x alle moed bij elkaar. Indy schoot hard op de goal, maar de keeper redde weer.

Uit de corner die volgde kopte Indy net naast.

OFB counterde zich naar de 3-0 en ook de 4-0 viel snel, toen een bal bijna vanaf de achterlijn in het doel verdween.

Collin knalde nog een corner voor het doel, waarna Jari recht op de keeper schoot.

OFB maakte ook nog de 5-0, toen de spits bijna vanaf de middenlijn scoorde.  DB kreeg de laatste 2 kansjes, maar zowel Collin als Bohdi knalden naast.

Zo eindigde een wedstrijd met 2 totaal verschillende helften in 5-0 wat erg geflateerd was.

Maar goed, volgende keer weer beter.