Verslag Den Bommel F1-Rockanje F2 18 maart 2015 Terug

Zaterdag 14-3-2015 Den Bommel F1 – Rockanje F2

Afgelopen zaterdag stond de lastige wedstrijd tegen Rockanje op het programma. Uit tegen Rockanje was het net 0-1 voor Den Bommel. Ivar was aanvoerder. Vico deed ook mee, waardoor er 2 wissels waren. Iedereen kon eerst lekker uitslapen, want de wedstrijd begon om 11.15. Den Bommel begon meteen scherp aan de wedstrijd en was dan ook veel in balbezit. Kim, Jadyn en Tristen hadden dan ook direct een paar goede kansen. Tristan opende de score met een hard schot op de keeper 1-0. Daarna kreeg Rockanje ook wat kleine kansjes, maar Ivar hield zijn doel schoon. Uit een corner van Den Bommel, kwam de bal bij Jadyn terecht. Zij schoot hard via een speler van Rockanje in het doel 2-0. Net voor rust nog een mooie aanval van Kim, Sven en Tristan. Dit resulteerde helaas niet in een doelpunt. De ruststand was dan ook 2-0.
Na rust kwam Den Bommel echt op stoom. De ene na de andere aanval werd richting het doel van Rockanje gemaakt. Jimmy pakte op het middenveld samen met Kim menige bal af van de tegenstander. Weer via een corner kwam de bal bij Jadyn terecht, zij schoot weer direct en het doelpunt leeg een kopie van haar doelpunt in de eerste helft, 3-0. Rockanje had nog een aantal mooie aanvallen richting het doel van Ivar. Vico en Jimmy hadden hun handen vol aan de kleine spits van Rockanje. Met hulp van Kim en Ivar hielden ze het doel schoon. In de 10e minuut van de 2e helft, kreeg Den Bommel weer een corner. Rowen nam deze corner. De bal kwam met een stuit bij Mendy. Ze schoot de bal na de stuit mooi in de linker bovenhoek, 4-0. Daarna had Rowen nog een mooi schot op doel maar de keeper pakte deze bal net zo mooi. 2 minuten later weer een corner van Den Bommel. Rowen ging weer achter de bal staan, schoot de bal hoog achterin bij de 2e paal. Daar stond Sven te wachten en kopte de bal schitterend binnen. Hij had hier al een aantal keer op getraind. Bij de 7e corner was Rowen aan de beurt. Hij schoot de bal scherp richting het doel en de bal belande dan ook via de keeper in het doel, 6-0. Daarna een mooie aanval op het middenveld. Mendy ging op de keeper af en schoot met haar linkervoet de bal langs de keeper en verdediger, 7-0. Rowen maakte de eindstand compleet. Op aangeven van Mendy, schoot hij keihard de bal tegen het net, 8-0.
Weer een mooie overwinning, door goed samenspel en op blijven letten.