Verslag E junioren 18 mei 2015 Terug

Inhaalwedstrijd woensdagavond 13-05-15 : VVDB E1 –SHO E6
Uitslag 2-6 : met goals van Bodhi en Daniek. Na een 2-0 voorsprong voor VVDB na ca. 5 minuten was SHO de betere ploeg. Voor de rust hadden ze de stand al naar 2-2 getrokken en na de rust was er geen houden meer aan voor VVDB en liep SHO uit naar 2-6.

Verslag SHO E6 – VVDB E1 zaterdag 16-5-15.
3 dagen na de 2-6 nederlaag stond vandaag een wedstrijd tegen dezelfde tegenstander op het programma. We misten vandaag de geblesseerde Tony en de vakantie vierende Roan.
Daniek kreeg de band om de arm en Lukas verdedigde de goal. In een miezerige regenbui van ca. anderhalf uur moest DB zijn kunsten gaan vertonen.
Het eerste kansje was voor SHO, gelijk gevolgd door een Bommelse kans voor Bodhi, die recht op de keeper schoot. De eerste 10 minuten gingen vervolgens gelijk op, beide teams kregen wat “kansen op een kans”, maar telkens was bij beide teams de laatste voorzet niet goed.
Na zo’n 12 min. viel de 1-0, toen Daniek een SHO corner achter de eigen doelman werkte.
Daniek wilde direct revanche en ramde aan de andere kant keihard op de goal, maar de keeper kon net redding brengen, ten koste van verbrande vingertoppen, zo hard was het schot…;>)
De corner die volgde van Collin werd door Daniek net over gekopt.
Collin kreeg daarna zelf een kans, maar hij schoot op de keeper. Vervolgens een gevaarlijke aanval van SHO met veel mensen, maar Indy en Roy ondersteunden Lukas goed en met zn drieën losten ze het probleem op en ramden ze de bal weg uit de verdediging.
Er volgde gelijk nog 2 gevaarlijke situaties, eerst schoot de SHO spits helemaal vrij voor het doel over de bal en even later tikte Lukas prachtig een schot uit de kruising.
DB kwam er daarna weer uit en Collin mocht een corner nemen, die via Bodhi bij Hidde belande.
Hidde begon een actie, maar hij kwam niet tot een schot.
Ondertussen verving Wim zijn stembanden, na zich een paar x letterlijk schor te hebben geroepen met aanwijzingen. Lukas moest weer aan de bak en hij redde goed op een bal in het hoekje.
SHO ging weer in de aanval, maar Indy onderschept goed de bal en speelt door op Collin. Die begon aan een solo, maar tussen 3 man in mislukte dit. Jammer want er stonden een paar Bommelse spitsen klaar voor de goal. Als laatste wapenfeit voor de rust, schoot Collin nog een keer op de keeper.
In de tweede helft stopte het met miezerregenen en ging het gewoon lekker volle bak doorregenen.
Net als in de 1e helft kreeg SHO de eerste kans, maar een puntertje ging net naast.
Tim en Roos speelden nu samen in het hart v.d. Bommelse verdediging.
Daniek bereikte na een mooie loopactie Jari, die mooi doorspeelde op de opgekomen Indy.
Haar schot werd door een verdediger gesmoord waardoor de gang eruit was en de keeper makkelijk kon redden. Even daarna kreeg SHO een goede kans, maar ze schoten net naast Lukas zn doel.
Na een mooie actie van Daniek en een dito schot kwam de bal nog via de keeper op de kruising terecht. Het zat DB dus qua doelpunten niet mee, sterker nog, het werd 2-0 door een zeldzaam slippertje van Lukas. Daniek en Jari gingen naar de kant en Roy en Collin kwamen er voor hen in.
DB leek in te storten want binnen no-time stond het 4-0, na een passje van Roos op een SHO spits en een eigen doelpuntje van Indy. Maar Collin maakte zich nog even kwaad en hij ramde de 4-1 erin, met een mooie boogbal over de keeper heen. SHO liet zich niet v.d. wijs brengen en tikte al snel de 5-1 erin. Collin maakte zich nog kwader en ramde, na een uitstekende verre uittrap van Lukas, de 5-2 tegen de touwen. Het slotakkoord was voor SHO, die net voor tijd nog 6-2 maakten. Daardoor hadden we dus 2x dezelfde uitslag tegen dezelfde ploeg. De competitie zit er nu op.
Goals : Collin 2x.

Dinsdag van 18.30 tot 19.30 uur is het Panna toernooi bij VVDB . Aanwezig om 18.15 uur.
Donderdagavond om 18.30 uur spelen de moeders van de E-s tegen de E-s. Aanwezig 18.10 uur.