Nieuws van de Activiteiten commissie 17 mei 2014 Terug

De Activiteitencommissie van VVDB heeft een top Braderie gedraaid met de v.v. Den Bommel kraam!
Met heerlijk weer en heel veel mensen die VVDB gesteund hebben, door het kopen van lootjes of het raden naar het gewicht van de haan en door het verkopen van VVDB fan artikelen werd een mooi bedrag voor de club bij elkaar verzameld.

Iedereen heel erg bedankt en in het bijzonder:

• Mariska Ketting-Hoogenboezem
  • Sticker Leverancier
  • Johan Knoop
  • Bakkerij Lekker Gebakken
  • Majestic Products BV
  • Doeland Kammeraad
  • Tieleman
  • Faunaland
  • Zwembad Zuiderdiep
  • Plusmarkt
  • Slagerij van Zuidland
  • Unito Sport

Zo won Mendy van Bergen een prachtige steigerhouten VVDB stoel en Max Lokker het VVDB logo op canvas, Teo Lugtenburg won een prachtig VVDB schilderij wat hij aan de vereniging schonk. De haan woog maar liefst 6.723 kg. en werd gewonnen door Marck Looy, Marius Hobbel won de andere haan door de hoogste score te draaien aan het Rad van Avontuur.

Uiteraard staan we volgend jaar ook weer op de Braderie dan op 30 mei. We zien iedereen ook dan weer graag terug bij de kraam !