Pannakooi Toernooi 19 Mei wederom afgelast 19 mei 2015 Terug

A F G E L A S T

19 mei pannakooi toernooi voor de jeugd tot 17 jaar.

Ook dit jaar organiseren Balgevoel, Jongerenwerk en de Gemeente Middelharnis het Flakkees Kampioenschap panna.

Na een geslaagd eerste seizoen is het tijd om het tweede seizoen te starten. Net als vorig seizoen zouden we dat graag op de vereniging doen.

Opzet
Het toernooitje wordt gespeeld in 2 tegen 2 vorm. Op alle deelnemende voetbalverenigingen zullen de voorronde worden gespeeld.

De winnaars van die dag spelen op de grote finale op zaterdag 11 juli op De Jonge Spartaan.

Op de verenigingen zal er sprake zijn van een knock-out systeem.

De winnaar gaat door, verliezer is uitgeschakeld. Op de finaledag wordt er een toernooivorm gespeeld.

Leeftijd
Welke leeftijden mogen meedoen? Iedereen tussen de 6 en de 16 jaar mag meedoen. Ben je in 2015 17 jaar geworden?

Dan mag je ook nog meedoen! Geen zorgen!

We delen de groepen per leeftijdscategorie in, zodat je tegen je eigen leeftijdsgenoten speelt.

Wat te doen

Geef je op bij de leider van je team of bij Kaily achter de bar. Je mag ook meedoen met iemand die geen lid is van de voetbal,

het moet wel in dezelfde leeftijdscategorie zijn.

Dus geef je snel op met bijvoorbeeld je vriendje/vriendinnetje of neefje/nichtje broer/zus, alles mag!