Kaboutertoernooi 20 december 2015 Terug

Op zaterdag 19 december werd er in de Bommelstee in Den Bommel het 1e zaalvoetbaltoernooi voor kabouters georganiseerd door VV Den Bommel. Er werd door de kabouters van VV Den Bommel, VV Melissant en DVV’09 een 4 tegen 4 competitie gespeeld. De wedstrijden duurden 10 minuten. De ploegen die niet hoefden te spelen, konden spelletjes gaan spelen in de andere zaal van Bommelstee. Er waren 7 spelletjes, oa. koekhappen, sjoelen, blikgooien, spijkerpoepen en nog 3 andere. Dit zorgde natuurlijk voor veel lol! Na afloop van het toernooi hebben alle kabouters nog een patatje gegeten en alle kabouters kregen een mooie beker.
We willen alle verenigingen die hebben meegedaan bedanken voor het medewerking en inzet.
Ook de vrijwilligers die geholpen hebben en de organisatie van Bommelstee bedankt !

En natuurlijk willen we onze sponsor Marijn Knoop van Knoop Bouwadvies hartelijk bedanken voor de financiële ondersteuning.

Bedankt namens VV Den Bommel.