Jubileum Den Bommel 17 juni 2017 Terug

70-jarig Jubileum VV Den Bommel.

Op 17 juni bestaat VVDB alweer 70 jaar ! Dit laten we uiteraard niet ongemerkt voorbij gaan. Er worden leuke activiteiten georganiseerd, voor jong én oud.
Op woensdag 14 juni is de jeugd aan de beurt, er staat dan ’s-middags én ’s-avonds een voetbalclinic op het programma. Oliver Pilon, de topscoorder van voetbalclub Spakenburg komt dit verzorgen.
De clinic is voor de JO9 t/m de JO17. Op een speelse manier tracht Oliver de jeugd wat leuke en nuttige zaken te leren. De JO9 en JO11 zijn in de middag aan de beurt, de JO13, JO15 en JO17 werken ’s-avonds het programma af. Dus ouders, opa’s&oma’s, familie, buren, vrienden, kennissen, komt dat zien !
Voor de kabouters wordt er een apart programma afgewerkt in het begin van de middag.
Na afloop krijgen alle kinderen een leuke herinnering mee naar huis !
Donderdagavond is er een gezamenlijke training voor alle seniorenelftallen, incl. de Bommelse veteranen.
Na afloop van de training is er in de kantine een leuke quiz met vragen over Den Bommel en over de voetbal. Uiteraard onder het genot van een hapje en een drankje.
Vrijdagavond wordt er een Koppelklaverjastoernooi en Dartsavond georganiseerd. Voor beide kan je je al opgeven bij Anja in de kantine. Aanvang is 20.00 uur. Kantine is open vanaf 19.30 uur. Uiteraard zijn er deze avond ook nog prachtige prijzen te winnen met het Rad van Avontuur !
Het klapstuk van het Jubileum zal op zaterdag zijn. ‘s-Ochtends vanaf 09.00 uur vindt de Sportiefste Straat van Den Bommel plaats. Per straat is er een team samengesteld, wat het tegen andere straatteams gaat opnemen met allerlei activiteiten. Wordt gegarandeerd lachen ! Na de prijsuitreiking zal er een wedstrijd gespeeld gaan worden tussen Oud VVDB 1 en Oud Fios 1, aanvang 13.30 uur. Na deze opwarmer van de vroegere topspelers is het de beurt aan de huidige topspelers. Het Eerste van VVDB neemt het om 15.00 namelijk op tegen het Flakkees Elftal. Tijdens én na al deze sportieve activiteiten is er de mogelijkheid om lekker te eten van de barbeque. De feestavond met DJ in de kantine zal worden gecombineerd met een gezellig samenzijn met al onze sponsoren. In de loop van de avond zal ook de Jubileumloten trekking zijn, met een hoofdprijs van maar liefst € 400,-. ! (en diverse andere mooie geldprijzen) Alle leden en vrijwilligers zullen trouwens nog een mooi aandenken van het Jubileum krijgen namens VVDB en mede mogelijk gemaakt door een zevental sponsoren.
De Activiteitencommissie van VVDB vraagt nog speciale aandacht voor het VVDB Jubileumbier, er zijn in de kantine flessen te koop, voorzien van prachtige (oude) elftalfoto’s.
Het bier is in 3 varianten verkrijgbaar, met maar liefst 18 verschillende etiketten.
Als laatste wijzen we jullie graag op de Jubileumloten die inmiddels volop verkrijgbaar zijn via onze leden én uiteraard zijn ze ook op de voetbalwei zelf te koop.
We hopen op heel veel publiek bij alle activiteiten en dat gecombineerd met de kenmerkende Bommelse gezelligheid moet een geweldig 70-jarig Jubileum opleveren ! We zien jullie graag op de Kruus van 14 t/m 17 juni. Mvgr. Activiteitencommissie en Bestuur VV Den Bommel.