Vriendenloterij 08 mei 2018 Terug

Beste clubleden,

VVDB heeft de wens om een gedeelte van de verlichting op het trainingsveld te vervangen.

Een aantal lampen en armaturen zijn kapot en moeten zsm vervangen worden.
Dit is nodig zodat wij  ook in de donkere wintermaanden lekker kunnen door trainen en voetballen.
Maar daar is natuurlijk wel extra geld voor nodig.

Daarom doen wij mee aan de Nationale Belmaanden 2018 van de VriendenLoterij !

Op 14 mei tussen 18.30 en 21.30 kun je een telefoontje verwachten van een van onze leden met de vraag om mee te spelen met de VriendenLoterij voor VVDB. Het is de moeite meer dan waard, want:

• De helft van jouw lotprijs gaat direct naar onze clubkas;  in de praktijk betekend dit € 6,25 p/mnd voor VVDB.
  • Als deelnemer van de VriendenLoterij maak je maandelijks kans op fantastische (geld)prijzen.
  • De VriendenLoterij keert tijdens de Nationale Belmaanden 2018 extra geldbedragen uit aan de vijf clubs die de meeste loten hebben verkocht. Laten we dus gaan voor zoveel mogelijk loten, om zo extra geld voor de club te winnen!
  • Als 50 deelnemers bijvoorbeeld met één lot een heel jaar voor een club of vereniging meespelen,  dan levert dit de clubkas 4.700 euro op, fantastisch toch !
  • In Nederland spelen al dik 3000 voetbalclubs mee met de Vriendenloterij,  om zo extra geld voor hun club te verdienen.

Hoe meer loten we verkopen, hoe sneller we de vervanging van de verlichting kunnen realiseren.
Daar gaan we samen toch voor ?

Als u al meespeelt kunt u dit aangeven en kunt u gaan meespelen voor onze vereniging, het bestaand lot wordt dan omgezet.

Met vriendelijke groet,

Martijn Engels, Voorzitter VVDB