vriendenloterij 20 september 2018 Terug

Beste VVDB leden,

VVDB heeft inmiddels een gedeelte van de verlichting op het trainingsveld te vervangen.

Een aantal lampen en armaturen waren kapot en moesten zsm vervangen worden. Dit was nodig zodat  er ook in de donkere wintermaanden lekker doorgetraind kan worden.  Aangezien dit een dure aangelegenheid was, is besloten om mee te doen aan de Nationale Belmaanden 2018 van de VriendenLoterij !  We hebben vele leden en Bommelaars bereid gevonden om mee te spelen voor onze mooie voetbalclub.  Daardoor is het bedrag bij elkaar verzameld om deze investering te financieren.  Iedereen héél erg bedankt daarvoor namens VVDB !!

De actie loopt gewoon door, dus je kan je nog steeds aanmelden bij de Vriendenloterij en dan aangeven dat je voor VV Den Bommel speelt !!!

• De helft van jouw lotprijs gaat direct naar onze clubkas;  in de praktijk betekend dit € 6,25 p/mnd voor VVDB !
  • Als deelnemer van de VriendenLoterij maak je maandelijks kans op fantastische (geld)prijzen.
  • Als 50 deelnemers bijvoorbeeld met één lot een heel jaar voor een club of vereniging meespelen,  dan levert dit de clubkas al 4.700 euro op, fantastisch toch !
  • In Nederland spelen al dik 3000 voetbalclubs mee met de Vriendenloterij,  om zo extra geld voor hun club te verdienen.

Hoe meer loten we verkopen, des te beter voor VV Den Bommel !!!

Daar gaan we samen toch voor ?

Met vriendelijke groet,

Martijn Engels, Voorzitter VVDB