Sinterklaas bij vv Den Bommel 03 december 2014 Terug

Op vrijdagavond 28 november kwam Sinterklaas met 2 Zwarte Pieten voetbalvereniging Den Bommel een bezoekje brengen.
De kinderen hadden eerst een patatje met lekkere snacks verorberd en daarna kwamen de pieten en de Sint. Alle kinderen mochten om de beurt bij de Sint op schoot en de Sint wist van elk kind een aantal leuke of gekke anekdotes.
Alle kinderen kregen daarna een leuk cadeautje en uiteraard wat lekkers mee naar huis. Er werden nog een aantal leuke Sinterklaasliederen gezongen en er werd lekker gedanst.
Na 2 uren feesten kwamen de ouders de vermoeide met voldane kinderen weer afhalen en eindigde een zeer geslaagd Sinterklaasfeest.
vv Den Bommel wil de firma Kapdak uit Middelharnis hartelijk bedanken voor het beschikbaar stellen van de middelen om dit feest te organiseren ! En uiteraard worden ook alle vrijwilligers van harte bedankt!

Voor de foto's klik hier!