Den Bommel - Zwarte Pijl 13 november 2021 Terug

In de inhaalwedstrijd, thuis tegen Zwarte Pijl, moest trainer van Gils wederom improviseren met de opstelling.  Het elftal miste nog steeds wat basisspelers, speelde wel beter dan vorige wedstrijden maar nog niet voldoende om de punten binnen te halen.

Al in de 2e min kwamen de bezoekers op voorsprong, binnen de beruchte lijnen werd er vlgs de scheidsrechter een overtreding gemaakt en de toegekende strafschop werd feilloos benut.
Den Bommel had het in het begin behoorlijk lastig met de zeer snelle linkerspits maar naar mate de 1e helft vorderde kreeg men steeds meer vat op hem. Het spel ging wat op en neer zonder dat er echt gevaar ontstond.

De 2e helft was amper begonnen of Ruben Rui dos Santos had de gelijkmaker, bekeken schot in de verste benedenhoek, op het scorebord gezet. Zwarte Pijl werd even wat terug gedrongen maar in de 53e min, bij weer een snelle uitval, werd een voorzet direct op de pantoffel genomen en doelman van Reijn had het nakijken, 1-2. Even later werd het ook nog 1-3 toen de linkerspits op snelheid goed doorging, aar binnen trok en snoeihard de bal n de rechter benedenhoek schoot.
Den Bommel gaf het nog niet op maar had weinig geluk met de doelpogingen en toen in de 83e min de 1-4 werd gescoord was de strijd gestreden. Patrick Verolme maakte er met een halve volley even later nog wel 2-4 van maar meer zat er niet in deze middag.

Opstelling: Sander v Reijn, Thomas Engels, Raoul Verolme, Leon Breeman, Dave v Eijmeren, Jesper vd Hoek, Luca vd Boogert, Johnno Bakker (65 Daniek de Roon), Patrick Verolme, Wesley Bakker, Ruben Rui dos Santos

Voor foto's klik hier