Corona update 15 november 2021 Terug

CORONA UPDATE:
tot en met 3 december 2021 geen toeschouwers en de kantine gesloten

In ieder geval tot en met vrijdag 3 december 2021 geldt:

• Er is geen publiek welkom op het sportcomplex bij wedstrijden en trainingen.
    Dit geldt ook voor de ouders/verzorgers die hun kind(eren) t/m 19 jaar naar een
    thuiswedstrijd of training brengen. Alleen nog maar spelers, trainers/begeleiders
    en “toezichthouders” zijn toegestaan op het complex.
    Een uitzondering voor de jeugdteams zijn ouders die nodig zijn om te rijden naar uitwedstrijden.

• Spelers die klaar zijn met hun wedstrijd worden daarna bezoekers en moeten vanuit
    die hoedanigheid de accommodatie zo snel mogelijk verlaten.

• De kantine is gesloten, ook zaterdag’s.

• Het nuttigen van eigen meegebrachte alcoholische dranken is op ons complex niet toegestaan.

• In het belang van de club en de gezondheid van de gebruikers/bezoekers worden wij geacht de maatregelen op te volgen.

Hopelijk zijn deze maatregelen maar voor een zeer beperkte tijd.

Wij rekenen erop dat iedereen deze regels respecteert en dat we jullie volledige medewerking krijgen.