Verslag ZSC'62 - Den Bommel 22 maart 2015 Terug

Op een slecht veld en in een matige wedstrijd heeft Den Bommel toch de drie punten uit Scharrendijke mee naar huis genomen. ZSC’62 miste enkele basisspelers maar ook Den Bommel was niet helemaal volledig (Patrick Verolme geschorst en Ruud Maliepaard geblesseerd).

Het was pas na een kwartier voordat de eerste serieuze doelpoging te zien was, een voorzet van Robin Noteboom werd door Wesley Bakker net naast gekopt. Het was lastig spelen op het hobbelige veld maar beide ploegen speelden beneden hun niveau. Vlak voor rust was het toch Den Bommel dat op voorsprong kwam, een steekpas van Frank Post kon door Wouter Bakelaar net voor de uitgelopen doelman worden binnen getikt.
Na rust probeerde de thuisclub nog wat aan deze stand te veranderen maar echt gevaarlijk werd men niet. Ook Den Bommel bleef zoeken naar openingen maar pas in de 75e min werd deze gevonden. Wesley Bakker draaide zich vrij van een tegenstander en schoot van zo’n 20 meter de bal buiten bereik van de doelman tegen het net, 0-2. ZSC’62 geloofde er niet meer in en beperkte zich tot het verdedigen van de stand. In de 85e min werd een vrije trap van zo’n 25 mtr door Raoul Verolme in de bovenhoek geschoten waardoor de stand op 0-3 kwam. Een paar min later zette Wesley Bakker de eindstand, 0-4, op het scorebord door de bal door de benen van de doelman te schieten.

Opstelling: Ti Jey Bins, Joey Bahnert, Raoul Verolme, Leon Breeman, Jos Maliepaard, Frank Post, Robin Noteboom, Corne Op ’t Hof (85 Johan Kornet), Michel v St Annaland (75 Jesper vd Hoek), Wouter Bakelaar, Wesley Bakker

Kaarten: geen

Voor foto's klik hier