verslag Smerdiek-Den Bommel 29 maart 2015 Terug

Smerdiek dat degradatie bijna niet meer kan ontgaan kon vrijuit spelen en zou eventueel voor een stunt kunnen zorgen maar achteraf gezien werd het voor Den Bommel veel minder lastig dan verwacht.
Al in de 2e min kwam Den Bommel op voorsprong, na aangeven van Wesley Bakker kapte Patrick Verolme zijn tegenstander uit en schoot beheerst de bal langs de doelman in de beneden hoek, 0-1.
Het lukte de thuisclub bijna niet om er uit te komen en men hield zich voornamelijk bezig met verdedigen, toch duurde het tot in de 26e min voordat Den Bommel weer echt gevaarlijk kon worden. Wederom was het Patrick Verolme die zich goed vrij speelde maar ditmaal kon de doelman met de voet redding brengen. Paar min later was het wel raak, de vrijstaande Patrick Verolme kon simpel de bal in de verste hoek binnen schieten, 0-2. Vlak voor rust kreeg Den Bommel een strafschop nadat Patrick Verolme binnen de 16mtr werd vastgehouden. Wesley Bakker schoot de 0-3 op het scorebord.
In de 2e helft hetzelfde spelbeeld, het was Den Bommel dat het spel maakte. In de 52e min werd het 0-4, een vrije trap van Robin Noteboom werd prima binnen gekopt door Patrick Verolme. In de 78e min was het weer raak, een voorzet van Patrick Verolme werd door Wesley Bakker direct binnen geschoten, 0-5. Smerdiek probeerde waar mogelijk eruit te komen maar verder dan wat corners kwam men niet. In de 83e min werd het 0-6, een vrije trap werd door Wesley Bakker langs de muur binnen geschoten. Even niet opletten in de 85e min betekende toch een doelpunt voor de thuisclub, 1-6. De einduitslag, 1-7, werd in de 90e min tot stand gebracht. Weer was het Wesley Bakker, op aangeven van Patrick Verolme, die het doel wist te vinden.

Opstelling: Ti Jey Bins, Joey Bahnert (10 Johan Kornet), Raoul Verolme, Leon Breeman, Jos Maliepaard, Robin Noteboom, Corne Op ’t Hof, Michel v St Annaland (70 Jesper vd Hoek), Patrick Verolme, Wouter Bakelaar, Wesley Bakker

Kaarten: geen

Voor foto's klik hier