Verslag Den Bommel - Rimboe 03 oktober 2015 Terug

De thuiswedstrijd tegen Rimboe heeft voor Den Bommel niet het resultaat opgeleverd waar men op had gehoopt.
Na de overwinning vorige week begon men met goede moed aan de wedstrijd maar al na 4 min waren het de gasten uit Wouwse Plantage die de 0-1 scoorde. Vanaf zo`n 20 mtr werd met een hard schot in de beneden hoek doelman Bins gepasseerd. Een paar minuten later had Den Bommel uitzicht op de gelijkmaker maar Wesley Bakker schoot uit vrij staande positie de bal over het doel. Den Bommel kwam steeds beter in de wedstrijd en werd in de 25e min beloond voor de inzet. Het was Johnno Bakker die met een bekeken schot in de verre hoek de 1-1 voor zijn rekening nam. In de 38e min was het wederom Den Bommel die scoorde, een pass van Wesley Bakker op Patrick Verolme, die kapte zijn tegenstander netjes uit en schoot de bal met een punter tegen het net, 2-1. Vlak voor het rustsignaal dacht Den Bommel de voorsprong nog verder uit te breiden maar de scheidsrechter keurde, op advies van de grensrechter, het doelpunt af wegens buitenspel.
Na de rust kreeg Den Bommel weer 2 goede mogelijkheden om de voorsprong te vergroten maar het lukte net niet. Rimboe probeerde daarna de bakens wat te verzetten en Den Bommel liet zich steeds verder in de verdediging drukken. In de 64e min kon doelman Bins met moeite een schot pareren maar op de rebound moest hij het antwoord schuldig blijven, 2-2. Een paar minuten later werd het nog erger, toen Rimboe met een snelle aanval de 2-3 aantekende. Den Bommel ging op zoek naar de gelijkmaker maar Rimboe hield goed stand en profiteerde in de 86e min van de aanvalsdrift van Den Bomel, door er ook nog 2-4 van te maken.

Opstelling: Ti Jey Bins, Corné op `t Hof, Raoul Verolme, Leon Breeman, Ruud Maliepaard, Jesper vd Hoek, Robin den Engelsman, Jarno Osseweijer, Patrick Verolme, Johnno Bakker, Wesley Bakker.

Voor foto's van de wedstrijd klik hier.