Verslag The Gunners-Den Bommel 12 december 2015 Terug

In de uitwedstrijd in Breda, tegen het onbekende The Gunners, heeft Den Bommel het zich onnodig lastig gemaakt. Diverse goede kansen werden “om zeep geholpen”. Wederom moest Den Bommel eerst tegen een achterstand aankijken maar opnieuw kon dit worden omgebogen naar winst.

Na diverse mogelijkheden voor Den Bommel was het de thuisploeg die in de 26e min een foutje in de verdediging goed afstrafte en de 1-0 binnen schoot. Den Bommel was regelmatig voor het doel van The Gunners te vinden maar het duurde tot in de 40e min voordat de gelijkmaker genoteerd kon worden. Een vrije trap van de zijkant werd door een verdediger in de voeten van Johnno Bakker gekopt en die schoot van 20 mtr de bal snoeihard in de linker beneden hoek, 1-1.
Een minuut later een snelle aanval van Den Bommel en ging Johnno Bakker alleen op de doelman af, hij raakte de bal echter verkeerd en het gevaar was verdwenen.
Na de rust zette Den Bommel wat meer druk naar voren en kreeg opnieuw diverse kansen om op voorsprong te komen, het zat echter niet mee. In de 70e min lukte het dan toch eindelijk, een schot van Johnno Bakker verdween onder de doelman door in het doel, 1-2. Daarna probeerden The Gunners met een offensief dit nog ongedaan te maken maar de verdediging van Den Bommel gaf geen krimp.

Opstelling: Ti Jey Bins, Corné op ‘t Hof, Raoul Verolme, Leon Breeman, Jos Maliepaard, Hans Kornet (80 Jarno Osseweijer), Johan Kornet, Patrick Verolme, Jesper vd Hoek (50 Michel v ST Annaland), Johnno Bakker, Wesley Bakker.