Verslag Den Bommel 1 25 oktober 2014 Terug

25-10-2014 De Fendert 1 - Den Bommel 1

In de uitwedstrijd tegen De Fendert heeft Den Bommel zijn slechtste wedstrijd van deze competitie gespeeld. Er lukte bijna niets, er was weinig beleving en een voorsprong van 0-2 werd, in de laatste 5 min., simpel weggegeven.

Den Bommel begon zeer slap aan de wedstrijd en dit gaf de thuisclub de mogelijkheid het spel naar zich toe te trekken. In de 20e min leek de 1-0 op het scorebord te komen maar doelman Ti Jey Bins wist het schot in de kruising tot corner te verwerken. Den Bommel bleef grossieren in foute passes maar gelukkig wist de thuisclub hier niet van te profiteren. Bij een van de spaarzame uitvallen kreeg Den Bommel een corner te nemen, deze werd door Patrick Verolme goed ingekopt maar de doelman wist redding te brengen.
De laatste 5 min voor rust kreeg Den Bommel nog enkele mogelijkheden. In de 40e min kwam Michel v St. Annaland, op aangeven van Wesley Bakker, alleen voor doel maar het lukte niet om de doelman te passeren. In de 43e min schoot Patrick Verolme een vrije trap tegen de lat. De ruststand was dus 0-0.

De tweede helft was niet veel beter, echter werd er nu wel gescoord. Eerst was het Patrick Verolme die in de 55e min, na een goede pass van Robin Notenboom, de laatste man passeerde en vervolgens de doelman ook het nakijken gaf, 0-1. In de 62e min leek Wesley Bakker het volgende doelpunt te gaan maken toen hij alleen op doel afging maar hij schoot recht in de handen van de doelman. Vijf min later werd het toch 0-2, Wesley Bakker schoot de bal keurig langs de binnenkant paal binnen. De thuisclub had wel het betere van het spel maar kon voor als nog geen vuist maken. Den Bommel moest wel steeds verder achteruit. In de 80e min werd Wesley Bakker met een "judogreep" binnen de 16 mrt een scoringsmogelijkheid ontnomen, de scheids twijfelde even bracht de fluit naar de mond maar bedacht zich en liet verder spelen. De Fendert ging alles of niets spelen en dit had succes. In de 85e en 88e min werden 2 hoekschoppen, door uitstekende kopballen, omgezet in doelpunten en was de stand weer op gelijke hoogte gebracht. Beide ploegen probeerde nog voor winst te gaan maar er werd niet meer gescoord.

Opstelling: Ti Jey Bins, Joey Bahnert, Leon Breeman, Raoul Verolme, Ruud Maliepaard, Robin Notenboom, Michel v St Annaland, Patrick Verolme, Marius Hobbel, Frank Post, Wesley Bakker

Kaarten: Marius Hobbel

Wissels:
Robin den Engelsman 75e voor Michel v St Annaland
Wouter Bakelaar 60e voor Marius Hobbel
Johan Kornet 80e voor Joey Bahnert
Ricardo Olierook
Sonny Kievit

Voor foto's van de wedstrijd klik hier
Voor foto's van de website van De Fendert klik hier