Den Bommel - DFS 05 maart 2016 Terug

In de thuiswedstrijd tegen DFS heeft Den Bommel gedaan wat in de uitwedstrijd werd nagelaten, kansen benutten. In de uitwedstrijd werden zeker 7 honderd procent kansen om zeep geholpen en kon met moeite een gelijkspel worden afgedwongen. Op de “Kruus” heeft dit iets beter aangepakt, toen de scheidsrechter voor de laatste maal blies stond er een stand van 10-0 op het scorebord. De doelpunten werden netjes over beide helften verdeeld.
DFS kreeg weliswaar in de 9e min nog een kans om op voorsprong te komen, bal belandde op de paal, maar voor de rest moest men lijdzaam toezien hoe Den Bommel de een na de andere combinatie op de mat legde en gestaag de doelpunten op het scorebord schoot.
In de 14e min was het Johnno Bakker die van links naar binnen trok en de bal snoeihard in de beneden hoek schoot, 1-0. In de 26e min was het Frank Post die van Johnno Bakker de bal op een presenteerblaadje kreeg en de 2-0 binnen tikte. Een paar min later was het Patrick Verolme die, op aangeven van Johnno Baker, de 3-0 kon aantekenen. In de 33e min was het wederom Frank Post die als eerste bij een voorzet was en de 4-0 scoorde. Vlak voor rust kwam ook nog de 5-0, deze keer was Patrick Verolme de aangever en Johnno Bakker de afmaker.
Na rust ging Den Bommel gewoon door en kon DFS niets anders doen dan proberen de schade beperkt te houden. In de 52e min kon de stand op het scorebord weer aangepast worden, 6-0 door Johnno Bakker. Twee min later trok een verdediger van DFS binnen de 16mtr aan de “noodrem” en de strafschop werd door Wesley Bakker omgezet in 7-0. In de 63e min was er een schitterende combinatie over diverse schijven waarna Johan Kornet als laatste zijn voet tegen de bal aan zette en de 8-0 scoorde. Weer 2 min later bracht Johnno Bakker de score op 9-0 en in de 68e min schoot hij ook de 10-0 binnen. Daarna waren er nog wat mogelijkheden om de score verder op te voeren maar dankzij de doelman bleef het “beperkt” tot de 10.

Opstelling: Ti Jey Bins, Joey Bahnert, Raoul Verolme, Leon Breeman (65 Jesper vd Hoek), Ruud Maliepaard, Hans Kornet (75 Jos Maliepaard), Frank Post (65 Jarno Osseweijer), Johan Kornet, Patrick Verolme, Johnno Bakker, Wesley Bakker.