Kogelvangers - Den Bommel 12 maart 2016 Terug

Het is Den Bommel niet gelukt ook de 11e wedstrijd op rij te winnen. In Willemstad tegen de Kogelvangers lukte het niet om de zegereeks voort te zetten. De eerste helft was te slap en ongeconcentreerd en toen men in de 2e helft de rug rechtte was de stand al 3-1.
Het lukte nog wel de stand op 3-2 te brengen maar verder kwam men niet.

Den Bommel begon niet goed aan de wedstrijd en voor dat men het wist stond in de 7e min de 1-0 op het scorebord. Na 13 min wist Johnno Bakker, na aangeven van Wesley Bakker, met een lob over de uitlopende doelman de stand op 1-1 te brengen. Den Bommel had weliswaar meer balbezit maar leed veel balverlies en doordat de thuisclub beter in de wedstrijd zat zag het er eerder naar uit dat zij op voorsprong zouden komen dan Den Bommel. In de 25e min was het bijna zover maar gelukkig kon doelman Bins met de voet redding brengen. Vlak voor het rustsignaal kwam toch de 2-1, niet goed ingrijpen en met een mooi schot vanaf de 20 mtr ging de bal in het doel.

De 2e helft probeerde Den Bommel de bakens te verzetten maar moest eerst in de 55e min nog de 3-1 incasseren. In de 67e min kon Patrick Verolme een terugspeelbal onderscheppen en de 3-2 binnen schieten. Den Bommel probeerde daarna de gelijkmaker te forceren, kreeg hiervoor ook enkele mogelijkheden, maar toen de scheidsrechter voor de laatste maal blies stond er nog steeds 3-2 op het scorebord.

Opstelling: Ti Jey Bins, Joey Bahnert, Raoul Verolme, Leon Breeman, Ruud Maliepaard, Hans Kornet (55 Michel v St Annaland), Frank Post, Johan Kornet, Patrick Verolme, Johnno Bakker, Wesley Bakker.

Foto's van Richard vd Wetering klik hier