Den Bommel-Tholense Boys 19 maart 2016 Terug

In de thuiswedstrijd tegen Tholense Boys heeft Den Bommel zijn meerdere moeten erkennen in de gasten uit Tholen. Over de gehele wedstrijd genomen had een gelijkspel beter de wedstrijd weergegeven maar 1x niet goed ingrijpen werd Den Bommel fataal.

In de eerste helft was het een gelijke opgaande wedstrijd die zich voornamelijk op het middenveld afspeelde. De scheidsrechter liet veel toe en daardoor was het dan ook een “levendige” wedstrijd. Beide doelmannen had niet echt veel te doen. De ruststand was dan ook 0-0.
De 2e helft kwam Tholense Boys iets beter uit de startblokken en in de 50e min werd dit beloond met de 0-1. De verdediging van Den Bommel greep niet adequaat in en een speler kon van het middenveld zo door lopen richting doel om daar ook doelman Bins het nakijken te geven. Den Bommel probeerde daarna de bakens weer te verzetten maar de verdediging van de gasten gaf geen krimp. Door de ruimte die men kreeg was Tholense Boys nog enkele malen gevaarlijk maar het bleef bij 0-1.

Opstelling: Ti Jey Bins, Joey Bahnert, Raoul Verolme, Leon Breeman, Ruud Maliepaard, Michel v St Annaland, Frank Post, Johan Kornet (75 Jesper vd Hoek), Patrick Verolme, Johnno Bakker, Wesley Bakker.

Voor foto's van deze wedstrijd klik hier.