Den Bommel - The Gunners 23 april 2016 Terug

In de thuiswedstrijd tegen The Gunners, die probeert de nacompetitie voor degradatie te ontwijken, heeft Den Bommel niet aan klantenbinding gedaan. Het speelde een van de mindere wedstrijden, lusteloos en ongeïnspireerd.
Pas vlak voor rust was er de eerste opwinding, Johnno Bakker werd binnen de beruchte lijnen aangetikt en de scheidsrechter wees direct naar de 11 mtr. De penalty, ingeschoten door Wesley Bakker, werd door de doelman keurig gestopt.
Na rust deed Den Bommel iets beter zijn best maar het lukte niet om echt gevaarlijk te worden. Bij een van de spaarzame uitvallen, na balverlies op het middenveld, van de The Gunners was het wel raak, 0-1. Den Bommel probeerde het wel maar kon geen vuist maken. Het leek op een nederlaag uit te lopen maar vlak voor het einde, 88e min, toch de 1-1. Een voorzet werd door iedereen gemist maar bij de 2e paal was het de ingevallen Wouter Bakelaar die bal binnen wist te tikken.

Opstelling: Ti Jey Bins, Joey Bahnert (75 Wouter Bakelaar), Raoul Verolme, Leon Breeman, Ruud Maliepaard, Michel v St Annaland, Frank Post (45e Jarno Osseweijer), Johan Kornet, Jesper vd Hoek, Johnno Bakker, Wesley Bakker.