Den Bommel - Fc Dauwendaele 29 oktober 2016 Terug

De basis voor de overwinning in de thuiswedstrijd tegen Fc Dauwendaele werd in de 1e helft gelegd. Met een voorsprong van 3-1 kon aan de 2e helft worden begonnen en ondanks het fel aandringen van de bezoekers wist Den Bommel redelijk makkelijk overeind te blijven en de wedstrijd met een 4-1 winst af te sluiten.
Al in de 4e min was het raak, een bal werd breed gelegd op Johnno Bakker en die gaf met een bekeken schuiver, via binnenkant paal, de doelman het nakijken, 1-0. Den Bommel bleef Fc Dauwendaele onder druk zetten en in de 14e min resulteerde dit in de 2-0 door Wesley Bakker die vanaf het middenveld goed doorging. In de 23e min werd het zelfs 3-0, een corner werd door Joey Bahnert binnengekopt. Fc Dauwendaele kwam daarna wat beter in de wedstrijd en wist vlak voor het rustsignaal een foutje in de verdediging goed af te straffen, 3-1.
De tweede helft stond Fc Dauwendael wat beter en moest Den Bommel zich wat meer terugtrekken. Toch was de eerste mogelijkheid op een doelpunt voor Den Bommel. Een strafschop werd door Wesley Bakker tegen de kruising geschoten. Vlak daarop waren de bezoekers dicht bij een doelpunt, maar de paal bracht redding voor Den Bommel. Fc Dauwendaele bleef zoeken naar de aansluitingstreffer maar kon geen gaatje vinden in de verdediging. Vlak voor het eindsignaal werd het nog 4-1 door Johnno Bakker die na een scrimmage als eerste bij de bal was en de doelman omspeelde.

Opstelling: Ti Jey Bins, Joey Bahnert, Patrick Verolme, Leon Breeman, Jordy Buys, Jesper vd Hoek, Hans Kornet, Jarno Osseweijer (85e Johan Kornet), Johnno Bakker, Bryan Bouwens (80e Ruben dos Santos Fortes Breeman), Wesley Bakker.

VOOR FOTO'S VAN DEZE WEDSTRIJD KLIK HIER