Den Bommel - SSV'65 05 november 2016 Terug

In de thuiswedstrijd tegen SSV’65 uit Goes, is het niet gelukt met een voorsprong van 3-1, als ruststand, de punten in Den Bommel te houden. SSV’65 wist in de 2e helft de achterstand om te buigen naar een 3-4 winst, wat een terechte uitslag was. In de 1e, maar zeker in de 2e helft was Den Bommel de onderliggende partij.
In de 1e min leek Den Bommel op voorsprong te komen na goed storen van Wesley Bakker maar in plaats van zelf op doel af te gaan gaf hij de bal breed en kon er een verdediger tussen komen. De volgende aanval leverde wel een doelpunt op. Het was Johnno Bakker die broer Wesley in staat stelde om simpel de bal langs de doelman te schieten, 1-0. SSV’65 ging daarna direct op zoek naar de gelijkmaker en de verdediging van Den Bommel moest alle zeilen bijzetten om dit te voorkomen. In de 18e min was het echter Den Bommel dat de score verdubbelde, na een razendsnelle aanval en 1x raken door Bryan Bouwens, Johnno Bakker was het wederom Wesley Bakker die het net wist te vinden. SSV’65 liet zich niet van de wijs brengen en bleef met goed voetbal op zoek naar een doelpunt. In de 22e min slaagde men erin de 2-1 te scoren en ging men op jacht naar de gelijkmaker. De verdediging van Den Bommel had het lastig maar wist voorals nog stand te houden. Vlak voor het rustsignaal werd het 3-1 door Joey Bahnert op aangeven van wederom Johnno Bakker.
Direct na het begin signaal van de 2e helft lieten de gasten uit Goes zien er nog steeds in te geloven en werd Den Bommel vast gezet op eigen helft. In de 54e min kwam de 3-2 op het scorebord. Den Bommel kon geen vuist meer maken en probeerde met man en macht de voorsprong te verdedigen. In de 72e min wist SSV’65 opnieuw een gaatje te vinden en werd het 3-3. Vlak daarna kwam een aanvaller een teenlengte tekort anders had het al direct 3-4 geweest. Den Bommel probeerde waar mogelijk eruit te komen maar SSV’65 gaf geen krimp en bleef de bovenliggende partij. In de 83e min gebeurde wat iedereen zag aankomen, de 3-4 werd keurig binnen gekopt en de 3 punten gingen mee naar Goes.

Opstelling: Ti Jey Bins, Joey Bahnert (65e Wouter Bakelaar), Patrick Verolme, Leon Breeman, Jordy Buys, Jesper vd Hoek, Hans Kornet, Jarno Osseweijer (70e Johan Kornet), Johnno Bakker, Bryan Bouwens (80e Ruben dos Santos Fortes Breeman), Wesley Bakker.

Voor foto's van de wedstrijd klik hier