Den Bommel - Terneuzense boys 18 november 2017 Terug

In de thuiswedstrijd tegen Terneuzense Boys is Den Bommel er in geslaagd de eerste overwinning van dit seizoen binnen te halen.
Met niet altijd goed voetbal maar wel met veel inzet werd een 1-3 achterstand omgebogen tot een 4-3 winst.

Het publiek moest wachten tot de 16e min voordat er iets te beleven viel, een schot van Bryan Bouwens kon door de doelman net onder de lat worden weggetikt. Het spel was van beide kanten niet al te best maar er werd wel met veel inzet gestreden. In de 29e min leverde dit de 0-1 op, een vrije trap vanaf de zijkant werd knap binnengekopt. Lang konden de bezoekers hier niet van genieten, in de 35e min werd het 1-1, een bijna identieke situatie als het 1e doelpunt, een vrije trap van Joris Buijs werd door Patrick Verolme snoeihard tegen de touwen gekopt. 5 min keek Den Bommel weer tegen een achterstand aan, een foutje in de verdediging leverde de 1-2 op.
In de 46e min kwamen de bezoekers ook nog op 1-3 na een goed uitgevoerde aanval. Den Bommel ging op zoek naar de aansluittreffer. In de 53e min, wederom een vrije trap van Joris Buijs, werd Patrick Verolme bij de 2e paal bereikt, die gaf de bal breed op Jordy Buijs en de 2-3 was een feit. In de 58e min kwam Den Bommel langszij, het was Joris Buijs die knap de 3-3 binnen schoot. Terneuzense Boys bleef ook loeren op de winnende goal maar het was de thuisclub die in de allerlaatste seconde de 4-3 scoorde. Een voorzet werd door Patrick Verolme op de lat gekopt maar Jordy Buijs stond wederom op de goede plaats om de bal tegen het net te schieten.

Opstelling: Sonny Kievit, Jordy Buijs, Patrick Verolme, Leon Breeman, Joey Bahnert(75 Hans Kornet), Frank Post, Joris Buijs, Jesper vd Hoek, Mees Vroege, Ruben Rui dos Santos, Bryan Bouwens

Voor foto's van de wedstrijd klik hier.