Verslag SSV'65 - Den Bommel 21 april 2018 Terug

In Goes tegen SSV'65 is het Den Bommel niet gelukt de lijn van vorige week door te trekken. De thuisclub nam vanaf het begin het spel in handen en Den Bommel liep steeds achter de feiten aan. Toch duurde het tot in de 36e min voordat SSV'65 het net wist te vinden. De resterende tijd tot aan de rust lukte dit nog 2x zodat in de rust  de wedstrijd al zo goed als gespeeld was. Na rust probeerde Den Bommel het nog even maar het "heilige vuur" ontbrak en in de 51e min kwam ook de 4-0 op het scorebord. Trainer Schouten bracht daarna nog wat verse krachten in het veld, dat zorgde nog even voor 'n kleine opleving maar de doelman van SSV'65 kreeg enkel wat terugspeelballen te verwerken. Doordat de scherpte bij de voorwaartsen van SSV'65 wat minder werd en dankzij enkele goede redding van doelman Hanenberg kwam er geen verandering meer in de stand. Volgende week de zeer belangrijke thuiswedstrijd tegen Prinsenland en dan zal er uit een ander vaatje getapt moeten worden om te proberen de nacompetitie tegen degradatie te ontlopen.

Opstelling: Jordy Hanenberg, Joey Bahnerth (75 Jesper vd Hoek), Patrick Verolme, Leon Breeman, Ruud Maliepaard, Frank Post, Mees Vroege (63 Joris Buijs), Jordi Buijs, Wesley Bakker, Ruben Rui dos Santos, Johnno Bakker (63 Hans Kornet)

Voor foto's van de wedstrijd klik hier