Den Bommel - Vierpolders 10 november 2018 Terug

In de inhaalwedstrijd thuis tegen Vierpolders heeft Den Bommel goede zaken gedaan door met 3-0 te winnen.

Al in de 1e min was het raak, na een goede pas van Wesley Bakker kon Jesper vd Hoek alleen op doel afgaan, de uitlopende doelman werd met een subtiele stiftbal gepasseerd, 1-0.
In de 14e min had Wesley Bakker een goede mogelijkheid om het nog erger te maken voor de bezoekers maar vanaf 6 mtr schoot hij met rechts de bal over het doel.
Vierpolders was wel regelmatig in balbezit en probeerde de achterstand ongedaan te maken maar de verdediging van de thuisclub werkte hier niet aan mee. In de 24e min was het wederom Den Bommel die doeltreffend was, na een goede combinatie door het midden was het Stefan Klink die beheerst de 2-0 binnen schoot. Vierpolders gooide er nog een schepje bovenop maar kon geen gevaar stichten. Vlak voor het rustsignaal mocht men zelfs van geluk spreken dat het geen 3-0 werd, een voorzet van Johnno Bakker werd door Jesper vd Hoek snoeihard net over de lat gekopt.

Na de thee was het weer Vierpolders dat gelijk druk naar voren zette maar net zoals in de 1e helft kon men geen gaatje vinden in de verdediging en stond het vizier niet goed bij schoten uit de 2e lijn. Den Bommel bleef loeren op de 3e treffer. In de 82e min leek het zover maar Ruben Rui dos Santos schoot de bal op de paal. Even later, in de 88e min, kwam de 3-0 alsnog op het scorebord, Johnno Bakker ging er aan de rechterkant vandoor en zijn voorzet werd bij de 2e paal door Ruben Rui dos Santos keurig tegen het net geschoten.

Opstelling: Sonny Kievit, Jordy Buijs, Patrick Verolme, Leon Breeman, Joris Buijs, Jesper vd Hoek, Mees Vroege, Stefan Klink (72 Jordan Braafhart), Wesley Bakker, Johnno Bakker, Ruben Rui dos Santos Fortes