Den Bommel - Rozenburg 01 december 2018 Terug

Voor de derde maal op rij moest Den Bommel toe zien dat de tegenstander met de punten er van door ging. In de thuiswedstrijd tegen Rozenburg werd het 2-3
Het was Den Bommel dat als eerste gevaarlijk werd, een voorzet werd door Wesley  Bakker op de pantoffel genomen maar zijn schot ging over de lat. Rozenburg kon in het begin niet echt gevaarlijk worden maar wist toch als eerste het net te vinden in de 14e min, een corner kon niet goed worden weggewerkt en de rebound betekende 0-1. Den Bommel ging daarna direct op zoek naar de gelijkmaker. In de  18e min ging Jesper vd Hoek goed door maar zijn inzet verdween langs de verkeerde kant van de paal. In de 35e min werd het alsnog 1-1, Johnno Bakker omspeelde de doelman en schoof de bal keurig tegen het net.
Vlak na rust kreeg Den Bommel een domper te verwerken, een inzet werd door doelman Kievit met de vuisten gekeerd maar kwam in de voeten van een aanvaller van Rozenburg die hier dankbaar gebruik van maakte, 1-2. Toen in de 68e min uit een vrije trap de 1-3 werd gescoord dacht iedereen dat het gelopen was voor Rozenburg. Echter Den Bommel gooide alles op de aanval en de verdediging van Rozenburg had zijn handen vol om de stand zo te houden. In de 82e was het Wesley Bakker die met een schitterend schot de 2-3 aantekende maar daarna lukte het niet meer om de gelijkmaker binnen te schieten.

Opstelling: Sonny Kievit, Jordy Buijs, Patrick Verolme, Leon Breeman (70 Ruben Rui dos Santos), Joris Buijs, Frank Post, Jesper vd Hoek, Stefan Klink, Johnno Bakker, Mees Vroege, Wesley Bakker

Voor foto's van de wedstrijd klik hier