Den Bommel - Duiveland 07 december 2019 Terug

In de thuiswedstrijd tegen Duiveland heeft Den Bommel het zichzelf lastiger gemaakt dan nodig.
In de eerste helft had men al voldoende voorsprong kunnen nemen om het de tweede helft wat rustiger aan te kunnen doen. Echter de ruststand was maar 1-0 door een doelpunt van Wesley Bakker, op aangeven van Johnno Bakker. Doordat Duiveland in de tweede helft  via een strafschop de 1-1 scoorde en zelfs dichtbij een voorsprong was, doelman Postema voorkwam erger, moest Den Bommel nog vol aan de bak om de 3 punten op “De Kruus” te houden. In de slotminuten wist men dan nog via een frommeldoelpunt van Leon Breeman de overwinning binnen te halen.

Opstelling: Rick Postema, Johan Kornet (70 Corné op ’t Hof), Joris Buijs, Stefan Klink (80 Dave van Eijmeren), Leon Breeman, Frank Post (75 Ruben dos Santos), Jesper vd Hoek, Patrick Verolme, Wesley Bakker, Johnno Bakker, Thomas Engels

Voor foto's van de wedstrijd klik hier