WFB 1 - Den Bommel 1 25 januari 2015 Terug

Zonder een al te grootse wedstrijd te spelen is het Den Bommel gelukt de drie punten mee te nemen uit Ouddorp. Tegen WFB werden de doelpunten gelijk verdeeld, drie in de eerste helft en nog eens drie in de tweede helft.
De eerste twintig minuten was Den Bommel heer en meester en kwam toen op een voorsprong van 0-2. Daarna wist WFB zich weer in de wedstrijd te knokken en kwam men weer terug tot 2-2. Vlak voor rust kwam de 2-3 op het scorebord en na rust wist Den Bommel deze voorsprong te vergroten tot 2-6.

Den Bommel begon sterk aan de wedstrijd en in de 9e min kwam men op voorsprong. Het was Patrick Verolme die een vrije trap, schuin voor doel net buiten de 16mtr, over de muur in het doel schoot. In de 13e min ging Robin Noteboom op rechts goed door, passeerde 3 tegenstanders en zijn voorzet werd door Wesley Bakker keurig binnen gekopt, 0-2. WFB liet zich niet zomaar naar de "slachtbank" leiden en ging opportunistischer spelen. Regelmatig werd het doel van Den Bommel opgezocht. In de 24e min had dit succes, een schot van 20mtr verdween door een woud van spelers langs doelman Bins in het doel, 1-2. Een paar min later kwam ook de gelijkmaker op het scorebord. Slecht wegwerken van de verdediging van Den Bommel werd goed afgestraft, 2-2. Den Bommel rechtte de rug en ging weer op zoek naar het doel van WFB. In de 36e min ging Patrick Verolme goed door maar toen hij oog in oog kwam te staan met de doelman schoot hij de bal over het doel. Toch was het Den Bommel dat weer op voorsprong kwam, in de 40e min werd een vrije trap door Joey Bahnert bij de 2e paal keurig met het hoofd tot doelpunt omgebogen, 2-3. Direct in de tweede helft probeerde WFB weer op gelijke hoogte te komen maar de verdediging van Den Bommel liet zich niet van de wijs brengen. In de 55e min werd het 2-4, door Patrick Verolme na een goede combinatie met Wesley Bakker. WFB kon geen echte vuist meer maken en Den Bommel kon daardoor de wedstrijd simpel controleren. In de 85e was het Wouter Bakelaar die het laatste tikje, na een goede aanval via Patrick Verolme en Robin Noteboom, gaf voor de 2-5. De eind uitslag, 2-6 kwam in de 91e min tot stand, een corner van Robin Noteboom verdween direct in het doel van WFB.

Opstelling: Ti Jey Bins, Joey Bahnert, Raoul Verolme, Leon Breeman, Ruud Maliepaard, Robin Noteboom, Frank Post, Robin den Engelsman (72 Leon van Bergen), Patrick Verolme, Wesley Bakker, Wouter Bakelaar
Kaarten: geen

Voor foto's klik hier